31 Ağustos 2009 Pazartesi

Dr Oetker'den profiterol



İftara davetliydik. Çok pratik olduğu için Dr oetker'in hazır prefiterol paketinden aldım. Hazır derken yağını, yumurtasını, sütünü siz katıp pişiriyorsunuz. O kadar da hazır değil yani. Tarifi paketin arkasında var. 1 saat sürmüyor hazırlaması. Hamurunu kendi yaptığım tarifim de var tabi. Bir gün yaparsan resimleyip yazarım onuda.

Yağ, un , su karışmış hali

Yumurtalar eklenmiş

Tepsiye dizilmiş

Pişmiş kreması konmuş

Çikolata sosu dökülmüş

4 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Olsun hazırda olsa bir emek var:)))
Ellerine sağlık canım:)

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık ben kendim ya
pıyorum sayfamdada yayınlamıştım çok severim kocaman sevgiler...

Unknown dedi ki...

ağzım sulandı, ellerine sağlık..

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Offf nefis bisey bu yaa! Ellerine saglik. Cok zahmetli biliyorum ama yemesi de super!!!!!!

* Blogunu cok sevdim. Seni takibe aliyorum :) Hollandadan sevgiler.

Bunlar da var

Blog Widget by LinkWithin