16 Haziran 2009 Salı

Fok balığı kurabiye




Bu kurabiyelerin yapımı çok maceralı oldu. Kurabiye tarifini acemisef Esra'dan aldım. Yanlız kendisi tarifi ilk yazdığında bir yanlışlık yapmış.İlk tarife göre kurabiyeler damla çikolatalar yerleştirilmeden pişiriliyor. Aslında piştikten sonra damla çikolata kurabiyeye nasıl saplanacak diye düşündüm ama bir bildiği var herhalde dedim. Tabi pişen kurabiyeye damla çikolata saplanmadı. Ne yaptım sivri bir bıçakla göz ve agız için minik oyuklar açıp damla çikolatalı tek tek yerleştirdim. İdil de işe ortak olunca bayağı fire verdik kurabiyelerde. Sonuçta kimse anlamadı hileyi. Bu arada Esra tarifini düzeltti. Bendeki IQ'da ortaya çıktı orası ayrı:)
Tarif için Esra'ya buyrun

2 yorum:

Disalce dedi ki...

canım oymuşun moymuşun ama hiçbişey belli değil..harika olmuş..harika görünüyor..

ellerine sağlık....

otomatikkepce dedi ki...

Disal teşekkür ederim. aslında çok basit bir kurabiye ben suyunu çıkardım. çocuklar bayıldı. tam doğum günleri için.

Bunlar da var

Blog Widget by LinkWithin