18 Ekim 2010 Pazartesi

Portakallı, kakaolu cheesecake



Üzerindeki çikolata donduğu için keserken şekli biraz yamuldu. Aslında bıçağı ısıtıp öyle kesmem gerekirdi.

1 paket yulaflı bisküvi
2 çorba kaşığı tereyağ
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 paket labne
1 paket krema
1 su bardağı süzülmüş yoğurt
1 portakal kabuğu rendesi
Yarım portakalın suyu
2 çorba kaşığı tepeleme pirinç unu
2 çorba kaşığı tepeleme kakao
Dr. Oetker çikolatalı glazür

Fırın 180 derecede ısıtılmaya başlanır
Bisküvi un haline getirilerek erimiş tereyağı ile karıştılırır
Yağlı kağıt serilmiş kelepçeli kalıba bastırılarak döşenir
Yumurta ve şeker 3-4 dakika çırpılır
Krema, yoğurt ve labne peyniri eklenip karıştırılır
Portakal kabuğu ve suyu eklenir
Prinç unu ve kakao elenerek karışıma eklenip karıştılırır
180 derece fırında 50 dakika pişirilir
Soğuduktan sonra buzdolabında bir gece dinlendirilir
Çikolatalı glazür paketteki tarifine göre hazırlanıp kekin üzerine dökülür
Afiyet olsun.

4 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

bu nasıl bir güzellik! büyülendim doğrusuuuuuu

yeşim dedi ki...

bayıldım canım nefis görünüyor.ellerine sağlık.güzel bir gün diliyor çok öpüyorum.

lezzet sefasi dedi ki...

Harika olmus canim ellerine saglik
Sefa

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik, çok nefis gorunuyor, mutlaka deniyecegim. Izlemeye aliyorum seni siteni çok begendim, basarinin devamini diliyorum.

Bunlar da var

Blog Widget by LinkWithin