18 Ağustos 2009 Salı

Etli patlıcan yemeği



Farkındaysanız 2 yemeğimden biri patlıcanlı. Anlayacağınız patlıcanı seviyoruz:)

1 kg patlıcan
250 gr dana kuşbaşı
1 çay bardağı sıvıyağ
1 iri soğan
1 yemek kaşığı salça
3 domates
Tuz
Pulbiber

Etleri önden pişiriyoruz (ben 3 su bardağı su ile düdüklüde pişirdim)
Pişen etleri suyundan alıp suyunu posasının çökmesi için bir kenarda bekletiyoruz
Patlıcanları alaca soyup doğruyoruz ve tuzlu suda bekletiyoruz
Soğanı yemeklik doğrayıp sıvı yağda çeviriyoruz
Salçayı ve soyulup doğranmış domatesleri ekliyoruz
Pişen etleri ekliyoruz
Patlıcanların suyunu süzüp ekliyoruz
Kenarda beklettiğimiz et suyunu posasını karıştırmadan ekliyoruz
Tuzunu ve pulbiberini ayarlayıp patlıcanlar yumuşayana dek pişiriyoruz.
Düdüklüden düdüklüye değişir ama benimkinde 5 dakikada pişiyor.
Afiyet olsun.

5 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

,kesinlikle patlıcanlı yemekler bizimde evimizim favori yemeğidir ellerine sağlık canım....

yeşim dedi ki...

hayırlı ramazanlar diliyorum.sevgilerimle....

Adsız dedi ki...

sayfanizi tesaduf buldum
harika tarifleriniz var
ellerinize ve emeginize saglik

bir patlican delisi olarak:)) bende sizi sayfama beklerim:))

www.yenitadlar.blogcu.com

Unknown dedi ki...

3

Unknown dedi ki...

az önce yaptım cok guzel oldu. elinize , emeginize saglık !!!

Bunlar da var

Blog Widget by LinkWithin