28 Temmuz 2009 Salı

Tramisu



Bu sefer tramisuyu hazır pudingle yaptım. Bir farkını göremedim açıkçası. Bir kere daha bi tembelleşip Creme ole ile yapmıştım pratikliğine diyecek yok. Tramisu çok profesyonel olsun diye bir takıntınız yoksa tavsiye ederim.

1 paket kedi dili bisküvi
1 paket vanilyalı puding
1 paket labne peyniri
1 çorba kaşığı granür kahve(nescafe)
1 su bardağı ılık su
3,5 su bardağı süt (puding için)

Pudingi üzerinde yazan tarife göre yarım bardak süt eksiğiyle pişiriyoruz
Ilınınca 1 paket labne peyniri katıp karıştırıyoruz
1 çorba kaşığı kahveyi 1 su bardağı ılık suda eritiyoruz(içine şeker konulabilir)
İstediğimiz bir kalıba (ben dikdörtgen kek kalıbı kullandım)bir sıra kedi dili bisküviyi kahveli suya batırıp diziyoruz
Kedi dilinin üzerine kremanın 1/3 ünü döküp düzeltiyoruz
Tekrar kahveli suda ıslattığımız kedi dillerini döşüyoruz
İkinci sıra kedi dilinin üzerinede krema sürüp üçüncü kat kedi dillerini döşüyoruz
Kalıbı bu şekilde bu dolabına kaldırıp 3-4 saat sonra servis tabağına ters çeviriyoruz
Kalan kremayla tüm yüzeyini kaplayıp kakaoyu eliyoruz
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Bunlar da var

Blog Widget by LinkWithin