14 Temmuz 2009 Salı

Paçanga böreği





Buzluğumu ne zaman açsanız % 90 sıgara böreği veya paçanga böreği bulursunuz. Sarmaya başlamışken duramadığımdan her seferinde 5 yufkadan aşağı sarmam. Otomatiğe bağladım zaten fabrikasyon:)
Bence paçanga böreği dil peyniriyle daha güzel ve lezzetli oluyor. Soğuduğunda bile yumuşak oluyor.

5 yufka
Yaklaşık 500 gr dil peyniri
Yaklaşık 200 gr çemensiz pastırma
1 su bardağı sıvı yağ

Yufkaların kenarları bazen kalın oluyor öyleyse kenerları kesiyorum
Her bir yufkayı önce dört üçgene böldüm sonrada tekrar üçe böldüm
Her yufkadan 12 üçgen elde ettim
Dil peynirini ve pastırmayı ufak doğrayıp karıştırdım
Üçgenlerin geniş tarafına 1 tatlı kaşığı dolusu iç koyup kenarları içe katlayıp sarıyoruz.
Ucunu suya batırıp yapışmasını sağlıyoruz
Kızgın yağda kızartıyoruz.

Hiç yorum yok:

Bunlar da var

Blog Widget by LinkWithin